تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال
سرخط خبرها

پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

  • کد خبر: ۲۲۷۲۸۰
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های تراکتور و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، عصر شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تراکتور در حال حاضر با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و منتظر لغزش سپاهان است تا لیگ را در رتبه سومی به پایان برساند.

گل گهر سیرجان نیز با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->